Що таке космецефтика

 

  "Mass market" - це дешева косметика, вона виробляється величезними партіями.

   Має токсичну сполуку, інгредієнти продукти нафтохімії, у неї входять штучні консерванти похідні формаліну й фенолу, як правило, - ніпазол та параформ.

  Для просування продукції на ринку йде агресивна реклама. 70% від вартості продукції йде на рекламу, 20% - на пакування й 10% - на виробництво.

  Косметика цього класу: Oriflame (Орифлейм ), Faberlic (Фаберлик), Avon (Эйвон), Nivea (Нивея), Eveline  (Эйвелин), Lumene (Люмен), R one (Ер Ван), Ruby Rose (Рубай Роуз) Неrbinа (Хербина), Belinda (Белинда ) і ін. компанії.

  "Middle market" - косметика середнього класу.

   Це вже більше високий рівень. Вміст натуральних біологічно активних речовин у цій косметиці становить від 30% до 60%; консерванти - нетоксичні  - бензоати і парабети (з рослинної сировини, але виробляються хімічним шляхом). Щоб уникнути звикання не рекомендується користуватися косметикою однієї косметичної лінії довше 6 місяців

  Косметика цього класу: Euro Shi (Євро Ши), Revlon ( Ревлон), Loreal (Лореалъ), Магові Кау (Мэри Кей) Pupa (Пупа), Borjois (Буржуа), Decleor (Деклеор), Lancome (Ланком) і т.д.

  Косметика класу "Люкс" - це високі технології, зміст натуральних біологічно активних речовин у продукції 70-80%.

  Це селективна косметика. Сировина  екологічно чисте без синтетичних добрив, у виробництві використовуються ІЕТ - інтерактивні ензимні технології. Косметика не має властивості звикання, при припиненні використання цієї косметики не буває різкого ефекту старіння. Консерванти тільки натуральні - колоїдне срібло, бензойна кислота, очищений прополіс, масло чайного дерева й ін.

   Косметика цього класу: Elizabeth Arden (Элизабет  Арден), Ive Saint Laurane (Верб сен Лоран), Nina Richy (Ніна Річчі), Chanel (Шанель), Estee Lauder (Эсте Лаудер ), Cleanic (Клінік), Helena Rubination (Хелена Рубинштейн ), Givenchy (Живанши), Christian Dior (Кристиан Диор ), Christian Lacrois (Кристиан Лакруа) і інші Будинки Високої Моди.

   Косметика для професійного користування викликає звикання за рахунок гормональних серій, що містяться в ній, під час користування може порушитися менструальний цикл, з'являється пітливість, підвищена дратівливість. Володіє швидким (щоб зробити враження на клієнта), але нетривалим ефектом дії.

  Салонна косметика: Academy (Академія), Gadeno (Гадено), Lacrima (Лакрима), Jassen (Яссен), GG (ДжиДжи) і ін.

  Але косметика компанії NSP не відноситься до жодного з перерахованих вище класів косметики!

  Косметика компанії NSP входить у клас косметичних засобів, що називається космецевтика - тобто лікувальна косметика.

  На світовому ринку існує всього 7 фірм, що роблять продукцію такого класу й NSP - одна із кращих.

  Багато хто, щоб підкреслити якість нашої косметики, називають її косметикою класу "Люкс" і тим самим применшують її достоїнства.

  Наша косметика на 2-3 рівня вище косметики класу "Люкс", тому що космецевтика - це останні досягнення науки в області косметології, це найвища  якість продукції та висока ефективність косметичних засобів.

  Вона не викликають звикання (можна користуватися нашою косметикою 3 місяці, потім зробити переривши на 7-8 місяців і при цьому стан шкіри не погіршиться), стимулюють природні процеси в шкірі, не містять синтетичних речовин (тобто організму нічого не нав'язує).

  Шкіра складається з епідермісу, дерми й гіподерми. Між епідермісом і дермою розташований своєрідний мікроорган, що називається базальная мембрана. Тільки косметика, що відповідає стандартам косметевтики, може працювати на клітинному рівні, тобто в дермі, тому що, щоб пройти через базальну мембрану, косметичний засіб повинен мати мікромолекулярну формулу й ультралегку текстуру.

  У той час як косметика класу "Люкс" має маломолекулярную формулу й легку текстуру. Т.к. саме в шарах дерми утворяться порожнечі, завдяки яким наша шкіра старіє, втрачає свій тонус (пружність шкіри) і тургop (зволоженість шкіри).

 



счетчик посещений