Хачування fast-food

  Закони масового маркетингу говорять, що легше продавати більше продуктів уже існуючим клієнтам, ніж шукати нових. Чіпси, гамбургери, калорійні напої -90% цієї продукції постійно купують 10-20% населення. Люди, особливо діти, звикають до цих продуктів, а тому що в них немає нічого корисного, починаються проблеми по здоров'ю, з'являється надлишкова вага. А компанії заробляють гроші. Індустрія харчування  на сьогоднішній день має 1 трильйон доларів.

   Коли люди набирають 20% зайвої ваги, вони починають на 40% більше використовувати продукти "Фаст Фуд". Неважко зрозуміти, що процес цей не зупиняється й виникає порочне коло. Це все перелічено виробниками "Фаст Фуд". Можна з'їсти один банан, два  або три. Те ж можна сказати про яблука або апельсини. Коли наступає насичення, нам більш уже не хочеться  - організм наситився. А от чіпси змінені хімічно-ними насититися неможливо, їх хочеться завжди. Такий підхід до виробництва "масового харчування" придумали тютюнові компанії. Це вони скупили всі ці "Фаст Фуд".  "Филип Моррис" - найбільша така компанія.

  І важко що-небудь змінити  - адже це частина економіки країни, це податки,  робочі місця й т.д. Хоча здоровий глузд тут починає брати гору. Деякі американці, що постійно відвідували ресторани "Макдональдс",подають позови на ці ресторани за серцево-судинні проблеми, що з'явилися в них. У штаті Каліфорнія заборонена продаж газованих напоїв (тобто вони поставлені в один ряд з тютюновими виробами й алкоголем), у Канаді міністерство охорони здоров'я рекомендує поміняти в ресторанах "фаст фуд" смажену картоплю й макаронні салати й т.д.

  Друга після харчування індустрія – це медицина, як не парадоксально. Представте картину – людина, з дитинства звикла до гамбургерів, кока-коли, чіпсам, що розтовстіла від надлишку калорій у їжі, до 30-40 років починає погано себе почувати, у нього з'являються проблеми по здоров'ю, і він іде до лікаря. Що робить лікар? Він починає забирати симптоми (а не саму хворобу або її причини) – виписує ліків. Із цим рецептом людина іде в аптеку, купує ліки, а фармацевтична компанія по комп'ютері відслідковує, який доктор виписав рецепт і виплачує йому бонус.

  З 10 трильйонів доларів щорічного товарообігу США на продукти харчування доводиться 1 трильйон, а на медикаменти й ліки - 1,5 трильйона.

   Сто років тому медицина була зовсім інший, лікарі були "сімейними", вони знали про Вас  і Вашу родину все. Тепер же лікувати симптоми –  економічно вигідніше. Лікарів і традиційну медицину ніхто не засуджує, вони - комерсанти, вони вкладають гроші, щоб одержувати максимальний дохід.

  Але, мабуть, системі охорони здоров'я, як індустрії, невигідно, щоб людина була здорова. Їм вигідно, щоб ми жили  довго, але при цьому хворіли й часто зверталися до них, купували ліки  й т.п.

  Ці дві галузі підгодовують один одного самим підступним образом , тому що більша частина хвороб сьогодні викликана поганим харчуванням, яким нас годує індустрія харчування (досить подивитися, з якою швидкістю відкриваються ресторани "Макдональдс").

  Однак реальною альтернативою сьогоднішнім двом галузям з оборотом  2,5 трильйони доларів, що співробітничають один з одним для підтримки страшної цифри в 61% людей з надлишковою вагою, стає новий економічний сектор.

  На початку 80-х років ХХ століття виникла так звана "індустрія здорового способу життя"(Wellness Industry). Це косметологія, пластична хірургія, виробництво різних вітамінів, різні способи омолодження й уповільнення процесів старіння й т.п. У цій індустрії тоді оберталося приблизно 15-20  мільярдів доларів, а в 2002 році Wellness в Америці вже була галуззю з обсягом в 200 мільярдів доларів (для порівняння  - це приблизно половина тієї суми, що у рік витрачається в США на автомобілі). Біля однієї третини, 70 мільярдів  доларів, витрачені на правильне харчування, вітаміни й мінерали.

  І ми ясно бачимо ТЕНДЕНЦІЮ –  до 2012 року в цій індустрії буде задіяний уже 1 трильйон доларів. Це збільшення на 500%.

  Ще 20 років тому ми не вірили, що сьогодні в кожного на столі буде стояти персональний комп'ютер. З кінця 80-х років до кінця 90-х у світі домінувала індустрія " хай-тач" (hi-tech) і все, що з нею зв'язане напівпровідникові технології, програмне забезпечення, Інтернет, зв'язок, комунікації, Тепер основна маса фінансових ресурсів почне перетікати в індустрію " хай-тач" (hi-touch) — Wellness Industry.

   А як же традиційна медицина?

   З ХII по XIX до 50% матросів ВМФ Британії щорічно вмирало в море від цинги. Зверніть увагу -  не в бою, а через відсутність вітамінів. І це не  розглядалася як проблема! Тільки в середині XIX століття матросам почали давати сік цитрусових. У результаті КПД британського флоту виріс в 2 рази. Нарешті, командування задумалося про здоров'я моряків.

  "От ви мені все це говорите, а чому мій лікар не може прописати мені біодобавку?",- запитаєте  Ви.

   Лікар не "випише" Вам біодобавку і от чому.

  Як готовлять лікарів? Лікар виписує тільки те, що він сам може пояснити. Якщо він відходить на крок вправо-уліво то втрачає причинно-наслідковий зв'язок, він починає почувати себе некомфортно.

  Років 150 тому назад медицина відмовилася від народних засобів. Чому? Тому що вони не могли пояснити, "як це працює". З таблетками й порошками все зрозуміло. Таблетки вбивають, наприклад, стільки-то бактерій в одиницю часу. Лікареві  це зрозуміло. А трави? А інші природні засоби? Це вже молекулярна біологія. Лікарів ніколи не вчили, що відбувається на молекулярному рівні.

  Трильйони молекулярних з'єднань -  лікар навіть назв не запам'ятає всіх, не те щоб пояснити механізм впливу!

  У ХХ столітті стали дуже швидко з'являтися нові види продуктів і послуг, а тепер ми бачимо, як з'являється мега-тенденція - яхти, машини або комп'ютери по важливості витісняються здоров'ям.

Здоров'я  - це дійсне те, що потрібно кожній людині. Нам всім потрібно відновлення. Відновлення на клітинному рівні.

 


Previous page: Діти-квіти життя
Следущая страница: Індустрія WELNESS


счетчик посещений