Переваги компанії

 

Іноді те, що Ви хочете мати
- зовсім не те, що вам у дійсності потрібно.
А те, що Ви маєте зараз - ніщо в порівнянні з тим,
що Ви можете одержати.


   Одним людям подобається компанія «А», іншим компанія «Б», а третім NSP. Це настільки ж природно, як і те, що одні воліють їздити на автомобілях марки «Таврія», інші на «Жигулях», а треті вибирають «Мерседес».

   Важливо ознайомитися з усіма цікавими можливостями й зробити правильний вибір. Цікаво знати, чому деякі люди, ознайомившись із багатьма компаніями, роблять вибір на користь NSP ?

ПОПУЛЯРНІСТЬ І ГУЧНІСТЬ ІМЕНІ

   Це перша очевидна перевага компанії NSP перед новомодними. Для того, щоб ім'я нової компанії або нового продукту стало відомим, повинні пройти роки. І перспективність будь-якої нової компанії – це думка, а не факт! Компанія NSP уже 40 років на світовому ринку (Заснована в 1972 р. і в той же час входить в 5-ку світових лідерів у виробництві БАД і лікувальної косметики.).

   Більшість же нових мережевих компаній розпадаються через 2-3 року. Ви готові ризикувати й починати свій бізнес із молодими й фінансово-нестабільними компаніями?

   БАГАТО УСПІШНИХ І БАГАТИХ ЛЮДЕЙ

   У компанії NSP дуже багато людей, які успішні й мають серйозні доходи. Часто ми зіштовхуємося з іншою ситуацією, коли компанія піарить одного ТОП – лідера з більшим доходом. Така ситуація часто зустрічається в молодих компаніях і в компаніях з маркетинг-планом «перевантаженому вгорі». В NSP, завдяки правильно розробленому маркетингу, гроші можуть заробляти зовсім різні люди, з перших днів роботи в компанії.

ВИПЛАТИ ПО МАРКЕТИНГ - ПЛАНУ

   Мені дуже подобається в компанії те, що зовсім немає необхідності мотивувати своїх дистриб'юторів. І на заходах NSP немає мотивації зі сцени. Саме надмірна мотивація часто відлякує від мережевого маркетингу нормальних людей.

   Адже сама гарна мотивація – це мотивація реальними грошима. В NSP гроші ростуть пропорційно росту статусів і товарообігу. У різних компаніях за ту саму роботу платять дуже різні гроші! (А іноді й не грошима, а продукцією.) І різниця іноді досягає в 2-3 рази й більше!

   Дуже серйозно ставитеся до розгляду маркетинг-плану. Адже, займаючись мережевим маркетингом, ми в першу чергу прагнемо створити в компанії гарний залишковий дохід. І іноді, людина, що бажає стати сітьовиком, створити структуру, що дає стабільний, постійно зростаючий дохід, має мало шансів на це, тому що змушена займатися прямими продажами.

   СИСТЕМА ЗАХОДІВ

   В NSP велике значення приділяється заходам, до яких можна підключити новачка. Завдяки цьому починати бізнес легко й просто. Використовуючи систему заходів, ми вивільняємо масу часу, адже мережевий маркетинг повинен давати нам СВОБОДУ І ГРОШІ! Без системи заходів гроші можуть бути присутнім, але свобода – неможлива.

ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ

   Мене дуже радує, що працюючи із продукцією NSP, одержуєш щире задоволення! Не доводиться розповідати казки, прикрашати. Досить розповісти, показати й дати спробувати, і задоволений споживач забезпечений! І незважаючи на те, що аналогічної продукції сьогодні на ринку багато, по співвідношенню «Ціна – Якість - Асортименти» в NSP конкурентів немає! Стандарт GMP, TGA , Знак Кашерності, Дипломи й нагороди міжнародному ринку підтверджують вищесказане.

ГАРАНТІЇ ПЛАНУ МАРКЕТИНГУ

   В NSP є всі умови для кар'єрного й особистого росту. У компанії високий рівень сервісу! Для того, щоб бути успішним в NSP , досить бути СІТЬОВИКОМ, і зовсім необов'язково звалювати на себе навколосітьову роботу.

   Компанія запустила міжнародне спонсування більш ніж в 70 країнах, а це відкриває додаткові можливості, особливо для молоді (робота на міжнародних ринках і в Інтернеті). І це тоді, коли деякі інші компанії зштовхнулися з більшими проблемами в умовах кризи.

   В NSP завдання сітьовика – підбирати в команду людей, які самі хочуть робити те, що він від них хоче. Так, у команді виникають люди, які із задоволенням проводять тренінги, уміють і люблять проводити майстер-класи, які легко й із задоволенням працюють із молоддю. Так само притягаються лідери, що вміють або бажають навчитися працювати на міжнародному ринку. Але, це актуально тільки в тому випадку, якщо компанія дає таку можливість. І NSP ДАЄ!

ОДНЕ ВИРОБНИЦТВО

   У компанії NSP одне виробництво, перебуває воно в США, і ми одержуємо продукцію тієї ж якості, що й Америка, Європа, Японія. Це однаково, що їздити на американському авто, а не на автомобілі американської марки, зібраному в Китаї або Польщі. Різниця величезна!

   Але є й ще одна перевага в тому, що виробництво одне. Компанія може гнучко реагувати на ріст товарообігу, і, якщо завтра знадобитися подвоїти кількість виробленої продукції – виробництво до цього готово!

БІЛЬШЕ 70 КРАЇН СВІТУ!

   Так, більш ніж в 70 країнах миру ми можемо будувати свій бізнес. ЦЕ ГЛОБАЛЬНО! Це цікаво. Це спокусливо, особливо для молоді (міжнародне спонсування завдяки роботі в Інтернет.)

СИЛЬНІ СПОНСОРСЬКІ ЛІНІЇ

   Не секрет, що чим старше компанія, тим більше в ній багатих людей. І не секрет, що гроші до цих людей приходять не за просто так. Гроші – це результат особистого розвитку. І ще гроші до них приходять у результаті того, що вони вміють навчати своїх послідовників навичкам, які допомагають будувати цей бізнес. В NSP шикарних лідерів, у яких є чому повчитися, величезна кількість. І всіх цих людей поєднує одне – вони прості в спілкуванні й завжди готові поділитися секретами свого успіху.

НАЯВНІСТЬ ЧОЛОВІКІВ У СТРУКТУРАХ

   Розкриваю секрет – багато чоловіків буває тільки в тій компанії, у якій є гроші! І не важливо, яка продукція в компанії. Не важливо, скільки вона років на ринку. Не важливо, у яких країнах вона працює. Але якщо в компанії є гроші, у структурах будуть чоловіки!

   Як звичайно чоловіка зауважують, що в компанії є гроші? По своїх дружинах! А потім приєднуються. А потім починають кликати своїх знайомих, природно теж чоловіків. А ті, природно, спочатку відмовляються. І тільки помітивши у своїх приятелів зміни у фінансовому плані, починають приєднуватися. А для цього повинні пройти роки. І в цьому перевага старих компаній. Але не просто старої. А старої, надійної компанії із грошима. А таких небагато!

     Риба шукає - де глибше, а чоловік - де гроші!

ВІДСУТНІСТЬ НЕМЕРЕЖЕВОЇ РОБОТИ

   В NSP не потрібно займатися немережевою роботою. Можна бути просто сетьовиком і отримувати від цього задоволення. Я ніколи не воджу із собою продукцію, тому що мені не треба неї продавати. Мені не треба вести склад, видавати й розвозити замовлення, вести бухгалтерію. Мені не треба передавати продукцію в різні регіони через відсутність системи складів, створювати систему роботи.

   В NSP можна працювати зовсім інакше. Тут я можу свою енергію направити тільки на створення своєї організації, тому що про все інше вже подбала моя компані.

ОСОБИСТІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ ПЕРЕД КОМПАНІЄЮ

   30 балів особистого споживання (40$) – це любов до себе, закріплена маркетинг-планом. Так висловилась одна з лідерів компанії. І мені дуже сподобалося це вислів. 30 балів - це турбота компанії про наше здоров'я!

«НИЗЬКИЙ» СТАРТ

   Що таке «низький» старт? Це зовсім невеликі гроші, які дають можливість користуватися продукцією із знижкою. Невеликі – це 1 долар . І за ці ж невеликі гроші будь-який бажаючий має можливість почати свою справу.

   Низький вступний внесок дає можливість приєднатися до нашого бізнесу багатьом людям. Відсутність перереєстрації залишає їх у нашій мережі надовго. Лояльний і збалансований маркетинг-план дає можливість бути успішними різним людям. А перший фінансовий документ (чек) на самому початку бізнесу дає привід для визнання й народжує в них амбіції.

   І останній штрих. Вибір компанії можна зрівняти з вибором банку для вкладення своїх коштів. Якщо різні люди розмістять свої кошти на депозит під різні відсотки, то при певному терпінні, багатими вони стануть всі, але в різний термін. Швидше всіх стане багатим той, хто зробить правильний вибір. З компанією NSP та ж історія. Правильний вибір компанії зумовлюється кількістю грошей, швидкістю руху до них і гарантію стабільності їхнього одержання. І правильний вибір місця прикладення зусиль на результатах позначається так само, а то й сильніше, ніж самі зусилля.

Девіз компанії NSP: «Якість, Сервіс, Чесність»

 


Previous page: Чому NSP
Следущая страница: Ознаки піраміди


счетчик посещений