Ознаки піраміди

 

    1. Відсутність продукту.

   Мережний маркетинг, насамперед, має на увазі під собою просування якоїсь конкретної продукції. Якщо в організації, у яку вас запрошують, просто немає ніякого продукту, то це фінансова піраміда. Або ж як продукт можуть виступати предмети, що не мають ніякої матеріальної цінності. Яскравий приклад - усім відома піраміда "МММ", де фігурували "ваучери" - фактично папірці, не варті нічого.

    2. Прибуток за рахунок залучення інших людей.

   Якщо основним завданням є залучення інших людей і ваш дохід складається з тих грошей, які приносять ці люди, то це фінансова піраміда.

    3. Продукт є, але він на другому плані.

   Із цього пункту починається саме цікаве, на що найчастіше попадаються недосвідчені люди – це лідерські компанії, або замасковані фінансові піраміди. Продукт у таких компаніях начебто б як є, але він найчастіше дорогий (буває й не дуже), і використовується винятково для досягнення фінансового успіху.

   У таких компаніях в основному упор іде на пошук, мотивацію й навчання лідерів ("зарабатывальщиков"), а звичайних споживачів практично ні, тому що ціна і якість продукції явно не співпадають. Щоб хоч якось виправдати ця невідповідність, лідери подібних компаній часто посилаються на те, що в ціну продукту входить можливість мати свій власний бізнес і можливість одержувати "безцінний" досвід, навчаючись у вже досвідчених в даній діяльності "професіоналів". Споживачами такої продукції є в основному люди, що прийшли заробляти гроші, і купують вони її лише тому, що маркетинг-план зобов'язує це робити. Строк життя таких компаній рідко перевищує 5 років.

   У самих цих продуктах частіше всього немає нічого поганого, вони навіть часом можуть бути гарними, і деякі наївні люди, після "смачних" розповідей "вербовальників", можуть навіть повірити, що вони дійсно коштують цих грошей і будуть щиро вірити в це, пропонуючи її іншим, але от те, що компанія, що видає себе за МЛМ, нібито просуває дані продукти, насправді просто маскує ними свою нечесність.

   У перевірених роками компаніях, співвідношення споживачів до дистриб'юторів, приблизно 90% (споживачі) до 10% (дистриб'ютори). Тобто у кожного дистриб'ютора повинне бути приблизно по 9 звичайних споживачів, яким просто подобатися продукт і "чхали" вони на мережевий маркетинг. Мова йде тільки про зареєстрованих споживачів, що побажали мати знижки, і про людей, які, по різних причинах, не змогли виявити себе в млм, але продовжують із задоволенням користуватися продукцією. Незареєстрованних споживачів звичайно може бути ще більше...

   Запам'ятаєте: Побудована млм структура, не може триматися на одних "зарабатывальщиках", наявність звичайних споживачів - обов'язкова!

   Також, замасковані фінансові піраміди часто (але не завжди) характеризує те, що для того, щоб вступити в компанію, необхідно робити великі стартові закупівлі. У поважаючих себе компаніях, подібні закупівлі рідко перевищують 50 доларів, або їх зовсім немає.

    4. Завищена ціна на " чудо-продукт".

   Вам можуть запропонувати купити (і продавати іншим) доларів так за 150 - 1000 яку-небудь, чудодійну рослину з гарною назвою, у гарному впакуванні, що збирають на плантаціях у Зімбабве під покривом ночі, приготовлу по супер-пупер нових, інноваційних технологіях, від якого у вас пройдуть всі недуги, і ви будете вічно молоді, гарні й жити до ста років. Насправді в ролі чудо - рослини може стати сушений подорожник, який коштує 5 рублів за кг, а продається винятково гарна історія. Це всього лише перебільшений приклад, але він дуже чітко відображає суть.

   У подібних компаніях найчастіше один продукт (іноді трохи більше), що "рятує" від всіх лих і напастей.

   Запам'ятаєте: У мережному маркетингу для слова "Унікальний", є синонім - "Нікому непотрібний".

    5. Підпишись раніше – одержиш більше! Навіть нічого не роблячи".

   Дуже розповсюджені гасла "пірамідчиків". Отут вони самі як би говорять вам: "Швидше підписуйся, а те все скоро розвалиться!".

 Для досягнення успіху в мережний маркетингу потрібно прикласти чимало праці і приділити чимало часу навчанню й роботі, тому якщо ви чуєте висловлювання: "У нас робити нічого не треба, у нас повний автомат, у нас можна легко й швидко заробити!", те сміло включайте дану компанію в список підозрілих.

    6. Незрозумілий маркетинг-план з дуже привабливими відсотками виплат.

   У маркетинг-плані (системі винагород, по якій ви повинні одержувати гроші) нічого незрозуміло й усе вкрай заплутано. Найчастіше фігурують «матриці» і «бінари». Або в маркетинг - плані представлені дуже гарні умови виплат з надзвичайно високими відсотками (аж до 90% від ціни товару). Це знову свідчить про те, що товару не приділяється значення, - він напевно дешевий і неякісний. У гарних мережевих компаніях відсоток виплати в мережу рідко перевищує 50% (не вважаючи роздрібної націнки).

    7. Покупка частини від чого-небудь.

   Пропонують купити квадратний метр від квартири, а через рік одержати всю квартиру. От тільки щоб неї одержати ви повинні залучити безліч народу, і з їхніх грошей ви, можливо, і одержите квартиру, якщо до цього часу організаторів піраміди не посадять.

    8. Компанія є молодою і привселюдно повторює, що це величезний плюс.

   Вам може зустрітися думка, що вихід "юної", нової компанії на ринок надає більше можливостей для розвитку бізнесу, чим це є в більше "старої" компанії. Така думка, як правило, у новачків, -людей, у яких небагато знань про принципи роботи мережних компаній. На п'ятий рік роботи залишається в бізнесі тільки 10% мережних компаній, на десятий -менше 5%.

   "Спочатку" в "юній" компанії часом буває небагато легше почати заробляти гроші, але що ж робити із цієї 95%-ою статистикою, що говорить про те, що майже напевно компанія не виживе? Надіятися на краще? Або позаробляти 2-3 роки й шукати потім іншу "нову" компанію, і заробляти там до чергового закриття? Подібними діями "вбивається" одна із самих головних переваг мережевого маркетингу - можливість виходу на пасивний дохід (щоб усім було зрозуміло, назвемо це - виходом на забезпечену пенсію).

    9. Офшорна реєстрація. (Сінгапур, Сейшельські о-ви, Кіпр, ...)

   Має на увазі під собою безліч юридичних нюансів, які дозволяють фінансовим пірамідам все-таки одержати реєстрацію.

   Великі мережеві компанії звичайно не реєструються в офшорній зоні, а особливо великі, ще й надають свої повні фінансові звіти у вільний огляд.

    10. Нескіпченна, агресивна мотивація.

   Постійні голосні розмови про фінансову незалежність, волю, багатство, пасивному доході, похвалянні своїми чеками, заробітками й т.д. Ухили від конкретних питань, дуже голосні обіцянки, що не мають під собою ніякої основи.

   Саме на емоціях люди й ведуться на обман. У якості мотиваторів, як правило, виступають дуже сильні оратори (я називаю їх "шибеники"), які дійсно вміють приспати пильність, тому тут потрібно бути гранично уважними, тому як, навіть у розумних людей, вигляд пачок грошей, якими розмахують "пірамідчики" перед особою, дуже часто відключається мозок.

   Запам'ятаєте: Успішні сітьовики ніколи не стануть привселюдно похвалятися розмірами свого заробітку, - це вважається порушенням етики мережевого бізнесу.

    11. Заробітки в Інтернеті.

   Жоден відомий сітьовик не створив пасивного доходу працюючи в Інтернеті. Так, іноді в людей виходить заробити в інтернеті й часом навіть непогано, але надійного, стабільного мережевого бізнесу й пасивного доходу там не бачити. Деякі сітьовики використовують Інтернет тільки як додатковий інструмент для роботи.

   12. Затримки з виплатами й "годівля завтраками".

   Затримки з виплатами комісійних, проблеми з поставками продукції, різні обіцянки того, що в найближчому майбутньому відбудеться щось дуже "грандіозне", що змінить усе в кращу сторону, та інші "завтра". При цьому складаються дуже гарні історії в які складно не повірити, на подобі: "Ми вирішили перемінити банк на більше престижний, і тому в нас затримки з виплатами!", "Через пів року в нас вийде новий, "унікальний" продукт, і все тоді відразу налагодиться, і всі зароблять мільйон, а поки працюйте з тим, що є!" або "Ми вдосконалюємо технології виробництва, це вимагає більших витрат, тому поки ми не можемо всім виплачувати гроші!".

   Якщо розглянута вами компанія підходить хоча б під один з перерахованих вище пунктів, то Вам варто задуматися й вивчити її уважніше (і мережевий маркетинг у цілому). Це аж ніяк не говорить про те, що дану компанію із упевненістю можна віднести до фінансових пірамід, але це абсолютно точно говорить про те, що вона не сама гідна з існуючих. Ви самі повинні для себе вирішити, чи хочете ви витрачати час на сумнівного роду чи компанію ні...

 



счетчик посещений