Чим NSP відрізняється від піраміди

 

    В такій же мірі, в якій пірамідою є держава, армія, церква, і взагалі будь-яка велика організація. Піраміда - це сама стійка структура в природі, але піраміда піраміді - різниця. Скоріше повинне цікавити питання легальності фірми, і за рахунок чого Ви будете одержувати гроші.

    У відмінності від МММ, "Алмаз, золото инвеста" і інших фінансових пірамід, які приносили гроші за рахунок того, що кидали тих хто, що прийшли останніми, компанія МЛМ використовує цю структуру для того, щоб інформувати людей про продукт.

    Можна було б, звичайно, це зробити за допомогою реклами, але тоді б Ви не змогли тут заробити, та й для самої компанії це накладно. Не випадково усе більше й більше компаній переходять на мережні методи поширення  своєї продукції. Сюди входять: Кока-Кола, SAAB, Жилет і ін., у нас по цьому методі  почав працювати Довгань. Ще більше фірм робить знижки й подарунки клієнтам, якщо вони кому-небудь разрекламують їхній товар.

     Мережний маркетинг, на відміну від "піраміди", - дозволений вид комерційної діяльності, визнаний у більшості країн в усьому світі. "Піраміди" нелегальні й заборонені законом у всіх цивілізованих країнах. На сайті www.mlmlegal.com ви можете познайомитися з наслідками для організаторів і учасників таких проектів у США.

     Етичні принципи МЛМ не викликають сумніву, у той час, як принцип "піраміди" - "обдури ближнього". Проте, у МЛМ і в "піраміди" є одне й тільки одна загальна властивість - вони використовують той самий принцип ланцюгової реакції.

     Основна відмінність МЛМ від "піраміди" полягає в тому, що МЛМ використовує принцип ланцюгової реакції для забезпечення інформаційного охоплення ринку, що необхідно для просування своїх товарів. Інакше кажучи, МЛМ ставить перед собою завдання поширення продукції й інформаційного охоплення  ринку.

     На відміну від МЛМ, "піраміда" використовує мережу не для поширення товарів або послуг, а для одержання грошей з реєстраційних внесків учасників. Для "піраміди" є характерним механізм, коли один учасник одержує, скажемо, по 50% від суми внесків інших учасників, їм приведених, а інші 50% залишає в себе компанія. Таким чином, якщо компанія вимагає від Вас великий реєстраційний внесок (більше 50 доларів США), те будьте обережні - можливо, це "піраміда".

     Отже, у МЛМ, витрачаючи гроші, Ви купуєте унікальну продукцію й одержуєте комісійну винагороду від фірми, в "піраміді" же, витрачаючи гроші на реєстраційний внесок, Ви одержуєте тільки надію колись їх повернути й обіцянки заробити ще більше.

    Якщо за ваші гроші вам не пропонують товар (потрібний Вам) або послугу (якої Ви потребуєте), а надають право запрошувати інших простаків у цю систему, пропонуючи в такий спосіб заробити. Або видають папір (сертифікат, акцію, свідоцтво про благодійний внесок і т.д.), що не має цінності за межами цієї контори. Знайте, з величезною ймовірністю, це одна з форм заборонених в усьому світі фінансових пірамід. Якщо Ваші гроші не впали Вам з неба, то краще не ризикуйте ними в подібній системі.

     Наступна відмінність укладається в тім, що в МЛМ відбувається не вербування людей, а спонсування. Спонсування - це допомога своєму партнерові почати свій бізнес, це навчання, це реальна фінансова підтримка, це дружба. В "пірамідах" людей, як правило, заздалегідь націлюють на обман...

     На відміну від "піраміди" у мережному маркетингу продукція (товари або послуги) будуть продаватися, і тоді, коли припиниться приплив нових людей  у дистриб'юторську мережу.

    В MLM компанії продукція буде продаватися за даною ціною, навіть якщо мережі дистриб'юторів не буде.

     Перш, ніж підписувати угоду, бажано одержати деяку інформацію про компанію. Постарайтеся:

     Одержати максимум інформації про компанію. Звернути увагу на те, скільки років компанія працює на ринку,  у скількох країнах, число дистриб'юторів, обсяг продажів. Одержання цієї інформації потребує деякого часу, але це заощадить Вам надалі і час, і гроші, і репутацію.

     Одержати в людини, що Вам рекомендує бізнес-можливість, дозвіл поспілкуватися з іншими дистриб'юторами. При бесіді постарайтеся довідатися якнайбільше про компанію.

    Довідайтеся, чи є компанія членом асоціації прямих продажів або міжнародної асоціації мережного маркетингу.

     Якщо є можливість, зустріньтеся із представниками компанії й одержіть  якнайбільше інформації від офіційних представників.

     Відвідайте ділові зустрічі, на яких відбувається навчання дистриб'юторів, і представляються бізнес можливості. Оціните професіоналізм компанії.

    Чому ж у світі так пишно розцвіли "піраміди"? Людину не бентежить обман. Вона готова бути обманутою, аби тільки мати можливість обманювати самому! Навіть якщо людині говорять: "Це обман. Більшість людей буде обмануте", вона думає: "Нічого, я-то встигну бути серед тих, хто обманює". Людина спокійно на це йде, у результаті програє, він навіть і не бунтує - такі правила гри.

     На рубежі століть фінансові піраміди приймають нові привабливі форми, проте, їхнє втримування залишається старим. Про це не варто забувати.



счетчик посещений